fbpx

AlfaGSM

GARANCIA - elállás - visszaküldés

Ha csomagodon látható sérülések találhatók, kérjük ne vedd át a futártól, kérd jegyzőkönyv felvételét a helyszínen.

Sérült csomagolás nem minden esetben jelent sérült terméket is, így kérjük átvételkor minden esetben ellenőrizd a termék sértetlenségét.

Ha a sérült csomag átvétele megtörtént és a benne található termék valóban sérült, a gördülékeny ügyintézéshez kérjük írd le pontosan mikor, hol és milyen hibát/sérülést találtál a terméken, illetve készíts róla jól látható fotókat és a rendelési azonosítóval együtt küld el nekünk az info@alfagsm.hu e-mail címre. A további teendőkről értesítünk.

Ha rendelésed során sérült vagy hibás termék érkezett hozzád, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunk felé. A gördülékeny ügyintézéshez kérjük írd le pontosan mikor, hol és milyen hibát/sérülést találtál a terméken, illetve készíts róla jól látható fotókat és a rendelési azonosítóval együtt küld el nekünk az info@alfagsm.hu e-mail címre. A további teendőkről értesítünk.

Ha nem az a termék érkezett hozzád, amit rendeltél, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunk felé. A gördülékeny ügyintézéshez kérjük győződj meg róla, hogy a rendelési értesítődben, illetve a számlán sem az a termék szerepel, amit kézhez kaptál tőlünk. Panaszodat küld el nekünk emailben a rendelési azonosítóddal együtt az info@alfagsm.hu e-mail címre. A további teendőkről értesítünk.

Ha a csomagban nincs benne minden termék, amit rendeltél, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunk felé. A gördülékeny ügyintézéshez kérjük győződj meg róla, hogy a rendelési értesítődben, illetve a számlán valóban szerepelnek azok a termékek, amik a csomagból hiányoznak. Panaszodat küld el nekünk emailben a rendelési azonosítóddal együtt az info@alfagsm.hu e-mail címre. A további teendőkről értesítünk.

Ha a termék működésében rendellenesség tapasztalható, úgy a garanciális ügyintézés elindításához a jótállási határidő letelte előtt email formájában (info@alfagsm.hu) szükséges felénk elküldeni a következőket:

1. Rendelés azonosítója (rendelést visszaigazoló email-ben szerepel)

2. Hibásnak vélt termék megnevezése (ha egy rendelésben több termék szerepelt)

3. A hiba részletes leírása (a gördülékenyebb ügyintézés érdekében esetleg fotó csatolása)

4. Alkatrész esetén szakszerviz által kiállított számla az érintett alkatrész beépítéséről (Ettől abban az esetben tekintünk el, ha az alkatrészen a csomag készhezvételekor szemmel látható fizikai sérülés található és az alkatrész nem került még beépítésre, illetve a védőfóliák nem kerültek eltávolításra)

A beérkező igény jogosultságának elbírálását követően felvesszük a vásárlóval a kapcsolatot és tájékoztatjuk a hibás termék/alkatrész visszajuttatásával kapcsolatban, illetve a csere/javítás részleteiről.

További fontos tudnivalók:

Garanciavesztés okai:

  • Nem rendeltetésszerű használatból eredő kár
  • Fizikai sérülés
  • Helytelen tárolás, illetve elemi kár okozta meghibásodás
  • Arra nem jogosult személy által végzett beépítés, szerelés, javítás
  • Üzemeltetés vagy szállítás közben külső esemény által bekövetkezett meghibásodás

Alkatrészekre vonatkozó kiegészítés:

Az általunk forgalmazott mobiltelefon/tablet alkatrészek (alkatrészek kategóriába sorolt termékek) gyártó által vállalt működésének biztosításához minden esetben szakszerű beépítés szükséges! Cégünk csak az alkatrészek gyártási hibáiért vállal jótállást.

A megvásárolt alkatrészek jótállási/szavatossági joga kizárólag szakszervízben felszerelt, beüzemelt, beépített termékekre érvényesíthető!

Az alkatrészek jótállási/szavatossági igény érvényesítéséhez szakszerviz által kiállított számlát kérhetünk a szakszerű beépítés tényének megállapítása érdekében. Ennek hiányában az igény elutasítható.

Minden rendelés esetén fotó készül a kiküldött alkatrészek vizuális állapotáról, melyet felhasználhatunk az esetleges későbbi ügyintézés során.

Ha a termék a kézhezvételtől számított 14 napon belül hibásodott meg, úgy lehetőséged van eldönteni, hogy jótállási(garanciális)/szavatossági igényt vagy elállási jogot érvényesítesz.

Az elállási feltételekről a „Szeretnék elállni a vásárlástól. Mi a teendőm?” pontban, a garanciális feltételekről pedig az „A termék meghibásodott a garanciális időszak alatt. Mi a teendőm?” pontban tájékozódhatsz.

  1. Ellenőrizd az elállási feltételeket (Alábbi tájékoztató tudomásul vétele)
  2. Küld el nekünk elállási szándékod
  3. Juttasd vissza a terméket hozzánk
  4. Visszatérítés

Elállási jog kizárólag fogyasztókat illet meg. (Fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy az üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Tehát cég, egyesület, alapítvány stb. nem minősül fogyasztónak.)

Minden fogyasztó élhet a 14 napos indoklás nélküli elállás jogával. Az elállási határidő a megrendelt termék kézhezvételétől, több terméket tartalmazó rendelés esetén az utolsó termék kézhezvételétől számított 14 nap elteltével jár le.

A vásárlástól való elállás érvényesítéséhez a következő feltételek teljesülése szükséges:

  • A termék és tartozékainak hiánytalan megléte
  • A termék gyári csomagolása
  • A vásárlásról kiállított számla másolata
  • Garanciajegy másolata
  • Elállási űrlap hiánytalan kitöltése

Elállási nyilatkozat minta: letöltés

Az elállási igény érvényesítéséhez a határidő lejárta előtt a fogyasztónak (elektronikus vagy postai levél útján) köteles elküldenie felénk hiánytalanul kitöltött elállási nyilatkozatát:

Email cím:

info@alfagsm.hu

Postai levelezési cím:

4032 Debrecen Komlóssy út 35. Fsz/2.

A fogyasztó köteles a termék(ek)et indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni számunkra. Az átadás helye, illetve a visszaküldés címe:

AlfaGSM

4032 Debrecen Komlóssy u. 35. Fsz/2.

A termék(ek) visszaküldésének közvetlen költségét a fogyasztó viseli. Nagy méretű termékek esetében a visszaküldés becsült összege maximum 10.000 Ft-ra tehető.

További fontos tudnivalók:

A fogyasztó a következő esetekben nem állhat el a vásárlástól:

  • Lezárt csomagolású higiéniai termékek esetében, ha a csomagolást megbontották. Ez vonatkozik minden olyan termékre, mely rendeltetésszerű használat során testnedvvel érintkezik. (Pl: fülhallgató stb.)
  • Bontott csomagolású szoftverek esetében.
  • Bontott csomagolású fogyó eszközök, illetve olyan termékek esetében, melyek használatuk során elválaszthatatlanul vegyülnek egymással. (Pl: tintapatron, hűtőpaszta, 3D filament, tisztítószer stb.)
  • Nem rendeltetésszerű használatból eredő garanciavesztes termékek esetében.
  • Alkatrészek esetében az arra nem jogosult személy által történt beépítés esetén (Szakszerviz által kiállított számlát kérhetünk ennek igazolására!)

Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a termék(ek) vételárát, valamint a fuvarozási költséget (kivéve azokat a többletköltségeket, melyek azért merültek fel, mert a fogyasztó az általunk felkínált szokványos szállítási módoktól eltérő szállítási módot választott, továbbá részleges elállás során a fuvarozási költség nem képezi visszatérítés tárgyát). A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adta. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg a termék vissza nem érkezett hozzánk vagy a fogyasztó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a két eshetőség közül a korábbi időpontot szükséges figyelembe venni.

A fogyasztó köteles a termék(ek)et indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni számunkra. A termék(ek) visszaküldésének közvetlen költségét a fogyasztó viseli.

A termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt bekövetkezett értékcsökkenésért a fogyasztó felel. Ezen értékcsökkenésből fakadóan a visszatérítendő összeg egy részét vagy teljes egészét visszatarthatjuk.

További vásárlástól való elállást kizáró okok:

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  • olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  • hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  • nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  • lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.