fbpx

AlfaGSM

Szállítás

1: Milyen szállítási lehetőségek közül tudok választani?

Webáruházunk biztosítja a házhozszállítás, a csomagautomata, illetve a személyes átvétel lehetőségeit rendelésedhez.

Házhozszállítás:

Logisztikai partnerünk a hét minden munkanapján rendelkezésre áll, csomagfeladást követően várhatóan 1-3 munkanapos szállítási határidőkkel. A futár kiszállítás előtt felveszi a vásárlóval a kapcsolatot a rendeléshez megadott telefonszámon, a gördülékeny kézbesítés érdekében.

Csomagautomata:

Az országban rengeteg csomagautomata áll a rendelkezésre a települések frekventált területein, hogy azok is át tudják venni csomagjaikat, akik nap közben nem tartózkodnak otthon. A csomagautomaták használata általábban kedvezőbb szállítási díjakkal jár, rugalmasabb átviteli feltételekkel párosulva.

Személyes átvétel:

Személyes átvételre Debreceni átvételi pontunkon van lehetőség, kizárólag készpénzes fizetési lehetőséggel.

Cím:

4032 Debrecen, Komlóssy út 35.

Nyitvatartás:

H-P 8:30-16:30

Telefonos elérhetőség:

+36/301692971

2: Milyen futár partnerekkel dolgozunk együtt?

A házhozszállításban futárpartnerünk a DPD, illetve a Magyar Posta, csomagautomata esetén pedig a Foxpost, a GLS és a Magyar Posta.

3: Mikor kapom meg a rendelésemet?

A termékek oldalán megtalálható minden vonatkozó szállítási lehetőség (személyes átvétel, házhozszállítás, csomagautomata) várható kézbesítési időtartama, munkanapban megadva.

4: Sérült vagy hibás terméket kaptam, mi a teendőm?

Amennyiben rendelésed során sérült vagy hibás termék érkezett hozzád, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunk felé. A gördülékeny ügyintézéshez kérjük írd le pontosan mikor, hol és milyen hibát/sérülést találtál a terméken, illetve készíts róla jól látható fotókat és a rendelési azonosítóval együtt küld el nekünk a info@alfagsm.hu e-mail címre.

5: Nem azt a terméket kaptam, amit rendeltem, mi a teendőm?

Amennyiben nem az a termék érkezett hozzád, amit rendeltél kérjük jelezd ügyfélszolgálatunk felé. A gördülékeny ügyintézéshez kérjük győződj meg róla, hogy a rendelési értesítődben, illetve a számlán sem az a termék szerepel, amit kézhez kaptál tőlünk. Panaszodat küld el nekünk emailben a rendelési azonosítóddal együtt a info@alfagsm.hu e-mail címre.

6: Hogyan módosíthatom szállítási adataimat rendelést követően?

Amennyiben rendelésed még nem került átadásra a futárszolgálatunk részére, azaz nem kaptál értesítőt a csomagszámodról, jelezd címváltoztatási szándékod telefonos ügyfélszolgálatunkon (+36/301692971).

Ha már megkaptad az e-mail értesítőt a csomagszámoddal együtt, úgy az adott futárszolgálat ügyfélszolgálatánál szükséges érdeklődni az adatmódosításról.

7: Milyen szállítási díjakkal tudok rendelni?

Házhozszállítás (DPD)

1590 Forint

Házhozszállítás (MPL)

3590 Forint

Csomagautomata (Foxpost)

1190 Forint

Csomagautomata (MPL)

2290 Forint

Csomagautomata (GLS)

1390 Forint

Utánvétes fizetés kezelési költsége 

200 Forint

Személyes átvétel Debrecenben

INGYENES

*A szállítási díjak összetételéről az Általános Szerződési Feltételek rendelkeznek.